3 клас

Треті класи готуємось 












Вправи на закріплення МИНУЛОГО ПРОСТОГО ЧАСУ

https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/simple_past_ed3.htm
https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/simple_past_ed4.htm
https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/simple_past_ed.htm
https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/simple_past_ed2.htm
https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/simple_past_statements.htm
https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/questions/simple_past.htm

https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/simple_past_negation_sentences.htm

Погода


Дні тижня та місяці






https://www.youtube.com/watch?v=hb9tt7LiYrc




Посилання на eTwinning проект:
https://twinspace.etwinning.net/46522/home



Halloween





3 клас ЗНЗ
Розвантажено
Уточнено
Тематика ситуативного спілкування

Помешкання
(На кухні)



Природа і навколишнє середовище (Пори року)



Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах)
Лінгвістична лексична  компетенція

Місяці, дні тижня



Члени сім’ї



Вік старших членів сім’ї



Назви продуктів



Посуд




Лінгвістична граматична компетенція
Модальні дієслова:    may, must
(вилучено – рівень А2)


Дієслово: Future Simplе (перенесено до 4 класу)
Дієслово: Present Simple, Past Simple

Іменник: присвійний відмінок (вилучено – рівень А2)



Займенник:
some, any, much, many, a lot/lots  (А1)



Сполучник: or (А1)

Лінгвістична фонетична компетенція

Фокус:  інтонація: наголос у словах;
логічний наголос та мелодія у реченнях
Мовленнєва компетенція говоріння
Обсяг висловлювання 4-5 речень/реплік
(скорочено  )
Обсяг висловлювання 3-4 речення/репліки
Мовленнєва компетенція письмо
оформлюють лист, листівку-вітання
 (спрощено)
за зразком оформлюють короткі повідомлення та листівку-вітання, СМС

описують себе, свою сім’ю, друзів, предмети шкільного вжитку,тварин; (спрощено)
- за зразком описують себе, свою сім’ю, друзів, тварин; дії.

Обсяг письмового повідомлення 5-6 речень.
(скорочено)
Обсяг письмового повідомлення 4-5 речень

Мовленнєва компетенція читання
Знають алфавіт та основні звукобуквені зв’язки (вилучено)

Мовленнєва компетенція аудіювання
Розуміють основний зміст віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі (уточнено із урахуванням роботи з навчальними аудіо- та відеоматеріалами)
Розуміють короткі елементарні повідомлення у прозовій та віршованій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами тощо) в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні, так і у запису; (обсяг прослуханого тексту – від 2 до 3 хвилин)


Реагують на запитання, які вимагають відповідей «так/ні» чи інших простих відповідей
(спрощено)
Реагують на прості запитання, дають короткі прості відповіді
Мовленнєва компетенція діалогічне мовлення
Підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру, а також мікродіалогів
(уточнено)
Підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного та загального характеру


Висловлення кожного співрозмовника – 5 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
(скорочено)

Висловлення кожного співрозмовника – не менше 4 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Мовленнєва компетенція монологічне  мовлення
Обсяг висловлювання – 5- 6 речень.
(скорочено)

Обсяг висловлювання – 4- 5 речень.

Засоби вираження

Who is this boy/girl?
What is his/her name?
How old are you?
How old is he/she?
Where is he/she from?
Where do you live?

I live at … Street?
What is his/her address?

Are you from…? Is she/he from…?
She/He likes/doesn’t like it.

It’s five o’clock.
It’s five twenty.
In (September, …)
On (Monday, …)
At (5 o’clock, …)

Where did you go?
Did you like it?
Yes, I did. / No, I didn’t.


How much? How many?



Мовленнєві функції

Запитувати з
метою отримання більш детальної інформації,
виражати настрій.

Немає коментарів:

Дописати коментар