Треті класи готуємось
Вправи на закріплення МИНУЛОГО ПРОСТОГО ЧАСУ
https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/simple_past_ed4.htm
https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/simple_past_ed.htm
https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/simple_past_ed2.htm
https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/simple_past_statements.htm
https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/questions/simple_past.htm
https://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/simple_past_negation_sentences.htm
Погода
Дні тижня та місяці
Посилання на eTwinning проект:
https://twinspace.etwinning.net/46522/home
Halloween
https://www.youtube.com/watch?v=4jxcWlq3CBg&list=RD4jxcWlq3CBg
https://www.youtube.com/watch?v=kt319a0GkCc
https://www.youtube.com/watch?v=kt319a0GkCc
3 клас ЗНЗ
|
Розвантажено
|
Уточнено
|
Тематика ситуативного спілкування
|
Помешкання
(На кухні)
|
|
Природа і навколишнє середовище (Пори року)
|
||
Відпочинок і дозвілля (Поїздка на канікулах)
|
||
Лінгвістична лексична компетенція
|
Місяці, дні тижня
|
|
Члени сім’ї
|
||
Вік старших членів сім’ї
|
||
Назви продуктів
|
||
Посуд
|
||
Лінгвістична граматична компетенція
|
Модальні дієслова: may, must
(вилучено – рівень А2)
|
|
Дієслово: Future Simplе
(перенесено до 4 класу)
|
Дієслово: Present Simple, Past Simple
|
|
Іменник: присвійний відмінок (вилучено – рівень А2)
|
||
Займенник:
some, any, much, many,
a lot/lots (А1)
|
||
Сполучник: or (А1)
|
||
Лінгвістична фонетична компетенція
|
Фокус:
інтонація: наголос у словах;
логічний наголос та мелодія у реченнях
|
|
Мовленнєва компетенція говоріння
|
Обсяг висловлювання 4-5 речень/реплік
(скорочено )
|
Обсяг висловлювання 3-4 речення/репліки
|
Мовленнєва компетенція письмо
|
оформлюють лист, листівку-вітання
(спрощено) |
за зразком оформлюють короткі
повідомлення та листівку-вітання, СМС
|
описують себе, свою сім’ю, друзів, предмети шкільного
вжитку,тварин; (спрощено)
|
- за зразком описують себе, свою сім’ю, друзів,
тварин; дії.
|
|
Обсяг письмового повідомлення 5-6
речень.
(скорочено)
|
Обсяг письмового повідомлення 4-5
речень
|
|
Мовленнєва компетенція читання
|
Знають алфавіт та основні звукобуквені зв’язки (вилучено)
|
|
Мовленнєва компетенція аудіювання
|
Розуміють основний зміст
віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за
підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі (уточнено
із урахуванням роботи з навчальними аудіо- та відеоматеріалами)
|
Розуміють короткі елементарні
повідомлення у прозовій та віршованій формі, підтримані невербальними опорами
(малюнками, жестами тощо) в межах тематики спілкування, як у безпосередньому
спілкуванні, так і у запису; (обсяг прослуханого тексту – від 2 до 3 хвилин)
|
Реагують на запитання, які
вимагають відповідей «так/ні» чи інших простих відповідей
(спрощено)
|
Реагують на прості запитання, дають
короткі прості відповіді
|
|
Мовленнєва компетенція діалогічне мовлення
|
Підтримують елементарне спілкування у межах
мікродіалогів етикетного характеру, а також мікродіалогів
(уточнено)
|
Підтримують елементарне спілкування у
межах мікродіалогів етикетного та загального характеру
|
Висловлення
кожного співрозмовника – 5 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
(скорочено)
|
Висловлення
кожного співрозмовника – не менше 4 реплік, правильно оформлених у
мовному відношенні.
|
|
Мовленнєва компетенція монологічне мовлення
|
Обсяг висловлювання – 5- 6 речень.
(скорочено)
|
Обсяг висловлювання – 4- 5
речень.
|
Засоби вираження
|
Who is this
boy/girl?
What is his/her
name?
How old are you?
How old is he/she?
Where is he/she
from?
Where do you live?
I live at … Street?
What is his/her
address?
Are you from…? Is
she/he from…?
She/He likes/doesn’t
like it.
It’s five o’clock.
It’s five twenty.
In (September, …)
On (Monday, …)
At (5 o’clock, …)
Where did you go?
Did you like it?
Yes, I did. / No, I
didn’t.
How much? How many?
|
|
Мовленнєві функції
|
Запитувати
з
метою отримання більш детальної інформації,
виражати
настрій.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар