2 клас

Завдання для 2 класів!!!
Зміни у програмі !!!!!
2 клас ЗНЗ
Розвантажено
Уточнено
Тематика ситуативного спілкування

Свята та традиції (Продукти харчування)

Лінгвістична лексична  компетенція
Тема «Місяці. Дні тижня» (перенесено до 3 класу)


Тема «Шкільне приладдя» (вилучено)



Вік молодших членів сімї


Продукти харчування



Лінгвістична граматична компетенція

Заперечна форма спонукальних речень Наказовий спосіб дієслів (команди)
Dont stand up!
(перенесено з 1 класу)

Дієслово:
Present Simple
Дієслово:
Present Simple (to behave);
 have got,

Займенник: вказівні (this, that з іменниками),
Займенник: вказівні (this, that, these, those з іменниками),

Прикметник: якісні, відносні, що вказують на розмір, колір, вік, якість предмета.

Прикметник: якісні, відносні, що вказують на розмір, колір, вік, емоційний стан.

Лінгвістична фонетична компетенція

Фокус: формування слухо-вимовних навичок учнів;
інтонація: логічний наголос
Мовленнєва компетенція говоріння
Обсяг висловлювання 4-5 речень/реплік
(скорочено  )
Обсяг висловлювання 3-4 речення/репліки
Мовленнєва компетенція письмо
Пишуть букви алфавіту, в т.ч.під диктовку (вилучено)
 



Описують себе, іграшку, тварину, предмет шкільного вжитку (уточнено)
За зразком описують себе, іграшку, тварину, предмет


Обсяг письмового повідомлення  4-5 речень.
(скорочено)
Обсяг письмового повідомлення  2-3 речення.

Мовленнєва компетенція читання
Читають про себе та вголос і розуміють слова, словосполучення, речення, тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні. (уточнено)
Читають про себе та вголос і розуміють слова, словосполучення, речення, короткі тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні.
Мовленнєва компетенція аудіювання
Розуміють основну ідею адаптованого аудіо-, відеозапису
(уточнено)
Розуміють короткі елементарні повідомлення у прозовій та віршованій формі, підтримані невербальними опорами (малюнками, жестами тощо) в межах тематики спілкування, як у безпосередньому спілкуванні, так і у запису; (обсяг звучання – від 1 до 2 хвилин)


Реагують невербально на запитання, які вимагають простих  відповідей;
(уточнено)

Реагують невербально та вербально на запитання, які вимагають простих  відповідей;

Мовленнєва компетенція діалогічне мовлення

Підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного та загального характеру
Мовленнєва компетенція монологічне  мовлення

Відтворюють римовані твори дитячого фольклору

Обсяг висловлювання  4-5 речень
Обсяг висловлювання  3-4 речення
Засоби вираження

How are you?
I’m fine, thank you.
Who is this boy/girl?
What is your /his/her name?
How old is he/she?

Питальні слова: what, who, where, when, why, how

I cannot/can’t …
Can you …?

This is an apple.
It is red.

I’m sad, happy, tired


Мовленнєві функції

Виражати настрій




















Немає коментарів:

Дописати коментар